top of page
  • Writer's pictureSarula

Move: Blogger Meet vol. 2

S novým školským rokom prišiel aj jeden super event – Blogger Meet. Blogger Meet nie je ani združenie, ani organizácia, ktorá by nejakým spôsobom zoskupovala blogerov na Slovensku. Práve naopak, je to skupina, ktorá sa snaží vzdelávať v rôznych oblastiach pomocou prednášok, cez ktoré si posúvame naše know how.


Toto bol už v poradí druhý event tento rok, ktorý sa uskutočnil v nádherných priestoroch Zlatej pivnice v Košiciach, ktorej by som chcela veľmi poďakovať za túto možnosť (ak máte radi víno, toto je určite miesto, ktoré by ste v Košiciach nemali vynechať).


Celkovo na Blogger Meete odzneli 3 prednášky. Celé to odštartovala Erika, ktorú možno poznáte pod menom Štýl nemá cenovku. Erika nám porozprávala o slow fashion a o nakupovaní v second handoch. Človek ako ja, ktorý si asi nikdy v sekáči nič nenašiel, určite ocení jej rady a typy. Druhú prednášku som mala možnosť odprezentovať ja, za čo som nesmierne vďačná. Moja časť sa niesla v duchu určovania si priorít a ako sa nezblázniť zo života, keď nám všetko padá na hlavu. Posledná časť patrila Linde, inak známej pod menom Lapkinn. Linda, ako čerešnička na torte, nám porozprávala o jej ceste za úspešnou blogerkou a taktiež sa podelila o veľmi zaujímavé postrehy a rady na čo si dávať pozor.


Okrem kopy nových poznatkov sme si mohli odniesť aj krásne darčeky od našich sponzorov, ktorí boli viac než štedrí. Veľmi ma potešil diár od Dolleru, ktorý úplne zbožňujem! Dead Sea Minerals nám každej venovali balíček ich kozmetiky, Výmenníky zasa veľmi praktický zápisník do kabelky a Kik super poukážku na nákup. A nakoniec, čo by to bol za event bez tomboly, v ktorej sa súťažilo o balíček od Yves Rocher.


Na záver by som už len chcela poďakovať, že som tohto mohla byť súčasťou a už teraz sa teším na Blogger Meet vol. 3!










Recent Posts

See All
bottom of page